10 Ocak 2009 Cumartesi

Benim güzel yıllarım: Sarayköy Gazi İlk Okulu 1960'lı Yıllar - 2 -


Sarayköy Gazi İlk Okulu 1960'lı Yıllar – 2 -

Fotoğraf 1‘de 1960-1961 Öğretim yılında 4/B sınıfı öğrencileri. Fotoğraf, 05/04/1961 Tarihinde çekilmiştir. Sınıf Öğretmeni: Hüseyin Girgin, Okul Md. : Ahmet Küçük
Fotoğraf 2’de 1961-1962 Öğretim yılında 5/B sınıfı öğrencileri. Fotoğraf, 29/03/1962 Tarihinde çekilmiştir. Sınıf Öğretmeni: Hüseyin Girgin

Fotoğraf 3’de okulumuz öğretmenlerinden bazıları görülmektedir. Öndekiler, Sol baştan itibaren: Hüseyin Girgin, Necmi Bey, Mustafa Meriç, Arkadakiler, Soldan itibaren: Hüsam Bardak, Ömer Gültekin, Rafet Taş, Ahmet Küçük

Fotoğraf 4’de Okul bahçesinde bazı öğretmenlerimiz: Soldan İtibaren Hüseyin Girgin, Hüsam Bardak, Nemci Bey, Osman Temiz, Rafet Taş, Ömer Gültekin, Mustafa Meriç, Okul Müdürümüz Ahmet Küçük
Fotoğraf 5'de yine aynı yıllarda bir sınıfımız. Sınıf Öğretmeni Mustafa Meriç.
Fotoğraf 6'da, yine aynı yıllara ait Selçuk-Efes’e düzenlenen okul gezisinden bir kare görmektesiniz.

Bu fotoğraf karelerine ulaşarak izleyebilen değişik kuşaktan izleyicilerden bazıları kendisini, bazıları anne ve babasını, bazıları büyük baba yada büyük annesini yada başka biliyor yada tanıyor olduğu akrabasını görmüş olacaktır. Aramızdan ayrılanlara tanrıdan rahmet, hayatta olanlara sağlık ve kaliteli bir yaşam dilerim.

Bu fotoğraf kareleri, o güzel günler ve yıllardan nostaljik bir anımsamaya katkı sağlıyorsa ne mutlu bana.

Benim güzel günlerim, benim güzel okul yıllarım, sizi unutmak ne mümkün? Geçti yıllar, geçiyor yıllar, sağ olup, görürsek yine de geçecek yıllar, gel gör ki çocukluk yıllarını nasıl aramassın?

O güzel yıllarımı görsel kent belleğine not düşmek istedim. Anımsanmasına katkı sunduysam ne mutlu bana.

Kusurlarımız olduysa af ola.....
Geçiyor yıllar, geçiyor yıllar.... Sağlık ve esenlik dileklerimle..

Hiç yorum yok: