8 Ocak 2009 Perşembe

Benim güzel yıllarım: Sarayköy Gazi İlk Okulu 1960'lı Yıllar / Atila Girgin


Sarayköy Gazi İlk Okulu 
1960'lı Yıllar

Fotoğraf 1-5 ‘de karelerde, 1959-1965 arası yıllardaki okulumuz öğretmenlerinden bazıları görülmektedir. Bu karelerde yer alan öğretmenlerimizden adlarını anımsayabildiklerimden bazıları şunlardır:
Ahmet Küçük, Rafet Taş, Ahmet Türcan, Ömer Gültekin, Hüseyin Girgin, Sadık Kocabaş, Mustafa Meriç, Ösman Küçük, Hüsam Bardak, Suzan Kudal vd.

Fotoğraf 6-13 arası karelerde, 29/03/1962’de çekilen 3/A sınıfı öğrencilerine ait fotoğraftan değişik kareler sunulmaktadır. Okul Mürürü Ahmet Küçük, Sınıf Öğretmenimiz Ömer Gültekin.

Fotpğraf 14 ve 15'de yine aynı yıllara ait bir okul gezisinden kareler görmektesiniz
Bu fotoğraf karelerine ulaşarak izleyebilen değişik kuşaktan izleyicilerden bazıları kendisini, bazıları anne ve babasını, bazıları büyük baba yada büyük annesini yada başka biliyor yada tanıyor olduğu akrabasını görmüş olacaktır.

Aramızdan ayrılanlara tanrıdan rahmet, hayatta olanlara sağlık ve kaliteli bir yaşam dilerim.

Benim güzel günlerim, benim güzel okul yıllarım, sizi unutmak ne mümkün? Geçti yıllar, geçiyor yıllar, sağ olup, görürsek yine de geçecek yıllar, gel gör ki çocukluk yıllarını nasıl aramassın?

O güzel yıllarımı görsel kent belleğine not düşmek istedim. Anımsanmasına katkı sunduysam ne mutlu bana.
Kusurlarımız olduysa af ola.....
Geçiyor yıllar, geçiyor yıllar....

Bu fotoğraf kareleri, o güzel günler ve yıllardan nostaljik bir anımsamaya katkı sağlıyorsa ne mutlu bana. Sağlık ve esenlik dileklerimle..

Hiç yorum yok: