3 Mayıs 2014 Cumartesi

RAFET TAŞ ÖĞRETMENİMİZ VE ÖĞRENCİLERİNE DAİR DOST PAYLAŞIMLAR


1960'LI YILLARIN GAZİ İLK OKULU - 
RAFET TAŞ ÖĞRETMENİMİZ 
VE ÖĞRENCİLERİ
Sevgili Dostlar, 1960'lı yılların Sarayköy'ünde öğrenci olmak ayrıcalığını tatmış hemşehrilerimizin anılarını tazeleyecek bir fotoğrafı Sevgili Mehmet Tokat dostumuzun paylaşımıyla sizlerle buluşturmak istedik. Fotoğrafın sizlerde uyandırdığı bazı anı paylaşımlarılarınıda sunarak, fotoğrafı bir ölçüde de olsa dillendirmeye yardımcı olmak istedik. Anılar denizinin dalgalarında haydi iyi seyirler. Dostluk dileklerimle.
***************
Atila Girgin: Bu ne güzel saf tutuş,bu ne güzel diziliş. Belki askerde bile yoktur böylesi.
Gazi İlk Okulunun sevgili öğretmenlerine ve öğrencilerine bin selam.
Bizi onlarla buluşturan Sevgili Metin Tokat'a da teşekkürler. Devamını diliyorum.
***************
Aynur Çömez Yakupoğlu: Benim ilkokul dönemim ama bizim sınıf değil sanırım.Çünkü kendimi bulamadım?
***************
Osman Erdemir: Bu resmi burda görmek çok güzel rafet taş öğretmenimiz ve gazi ilk okulu heryönüyle mükemmellllllllll
***************
Osman Erdemir: Bu arada mehmet tokat a da sonsuz teşekkürler tabii ki
***************
Mehmet Tokat: Sevgili dostum Atila, Metin Tokat olarak yanlışlıkla yazdığını gördüm, yine bana bi gülümseme geldi, hem düzeltmek için hem de esprisi olduğu için yazıyorum. Asıl ismim MEHMET İHSAN ALTAY TOKAT (bu isim resmi olarak ta aynen böyle).Bazen Ali İhsan Atalay..bazen Mehmet Ali .. gibi başlarlar söylemeye..Bir keresinde ise bir araba aldığımda 95-96 yıllarında idi sanırım, Denizli trafik şubesinde evrakları verdim,tescil işlemi yapılacak,bekliyorum, bayan trf memuru da bekliyor, biraz geçtikten sonra bayan trf memuru bana ; "hadi beyfendi bekliyorum , çağırın artık arkadaşınızı da işleme başlayacağım" dedi , ben de anladım tabii, ismimi uzun görünce arabayı 2 kişi ortak alıyoruz zannetmişti, o da burada diyerek elimle alnımın ortasından göbeğime doğru işaretle bu taraf Mehmet İhsan, diğer taraf ta Altay Tokat dedim. Nasıl yani dedi bana, Tamaı burada , tek kişilik araba, ortak yok deyince kimliğime şööle bi baktı, valla doğru amma da uzun isminiz varmış dedi ve gülüşmüştük..Benzer olaylar çok oluyor,
alışkınım ama bu espriyi de size yazmak istedim.Dostlarla paylaşabilirsiniz. Bu arada Metin Tokat ile akrabalığımız yok ama annesi ve kızkardeşiyle amcamın oğlu sayesinde tanışmıştım.Onlar ailecek görüşürlerdi, T.Futbol Federasyonundan tanışıyorlardı. Yine de hoş bi durum tabii..
Saygılarımla.
Yolunuzu Sarayköy'e de düşürün , uğrayın vizlere, PTT nin yanında sigorta bürom var. 0258 415 42 11. Hoşçakalın.
***************
Atila Girgin: Sevgili dost, hani derler ya dil sürçmesi, bu da onun gibi bir şey, yani kalem , klevye sürçmesi olarak kabul edin. Herneyse bu söylem başka bir anımsamayada katkı sağlamış oldu.
Esenlik dileklerimle.
***************
Mehmet Tokat: Evet dostum, biliyorum zaten çağrışımlar çok geliyor aklımıza ve ben bunu kalem, dil sürçmesi olarak değil MATBAA HATASI olarak kabul ettim ::)) Sağlıklı günler olsun.
***************
TC Suzan Gökçen: Kendimi gördüm ama benzetmişde olabilrim en önde soldan saga dördüncü ben suzan gümüş gökçen ve en arkada soldan saga ikinci merhum yusuf bayrakcıoğlu olcak Öğretmenimiz Rafet Taş dı inşallah doğrudur
***************
Uğur Bıçak: Sonsuz teşekurler elınıze saglık yıllar sonra kendıme ve arkadaşlarıma gordum cok guzel bır anı duygu.
***************
Nejdet Aksoy: Ben varmıydım bu resimde hatırlamıyorum....................
***************
TC Nermin Tokat: Sen yoksun nejdet bu benim sınıfım.
***************
Selma Bağci: Hüseyin Girgin hocanın arkasındaki bayan da Sevgi Kiraz.
***************
TC Nermin Tokat: Şimdiki soyadi Yazici.
***************
TC Nermin Tokat: Şerafettin Yazıcı öğretmenimizle evli.Denizlide oturuyorlar.
***************
Nejdet Aksoy: Nermin bi ara ben şerafettin hocayla sık görüşüyordum ben ayrıldığını biliyorum ama sonradan barıştıysa bilmiyom.
***************
Nejdet Aksoy: Ayrıca hatırlattığın için teşekkür ederim.saygı ve sevgilerimle...
***************
TC Nermin Tokat: BEN 2 AY KADAR ÖNCE GÖRÜŞTÜM.HATTA KUDRET VARLIK SEVGİ ÖĞRETMENİN TEL NOSUNU ALIVER DEMİŞTİ ALDIM İLETTİM. BANA YAKIN OTURUYORLAR EVLERİNE DAVET ETTİ ŞERAFETTİN ÖĞRETMEN ÇAYA.BİLDİĞİM BU.
***************
Kudret Varlık: İnsallah en kisa zamanda sag olursak sevgili ögretmenimin ziyaretine gidecegim tekrar tesekkürler Nermin...

Hiç yorum yok: